2013.09.10

Nyligen hemkommen från skolan.
Har fått goda nyheter idag - nämligen att jag får komma tillbaka till SPV under den andra praktikperioden(!!!).
I normalfallet vill de inte ta in samma personer under praktikperiod ett och två, men de vill ha mig(!!!).
Så de kommer att ta emot mig och en till. En ny.
Woho!
Ska fråga om jag kanske kan få sitta i kundservice den här gången.
Det skulle vara jätteroligt och lärorikt.
Tralalalalalalaaaa!
Nu ska jag dra i mig en lunch och sedan ska jag cykla iväg och träna.
Senare i eftermiddag väntar juridikplugg och omklädning av stolar samt uppsättning av hylla.
På den hyllan ska min Harry Potter-samlingsbox att stå (när jag får den) plus lite andra nördiga saker så som replicas, bland annat Argonath står på inköpslistan.
Tralalala!
TTFN (Tata for now)
 

Kommentarer
Postat av: amanda

JAAAAAAA! <3 <3 <3! Klart de vill ha dig, du är ju BÄST! ^^

2013-09-13 @ 12:52:08
URL: http://almostteatime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!