2013.03.28

Första praktikveckan avklarad.
Jag har haft jätteroligt och lärt mig hur mycket som helst, troligtvis inte ens 60% av all information vi fick, ändå hur mycket som helst!
I måndags gick vi en utbildning som var supersvår, men jätteintressant. Förstof ingenting av vad han sa då, men det har klarnat alltmer under veckan.
I tisdags var vi nere i arkivet (<3 <3 <3 <3) där det fanns jäääättegamla papper och böcker som luktade sådär musigt som gamla papper och böcker gör.
Igår så fick vi sitta på medlyssning i kundservice, vilket var jätteintressant, men jag tror att jag blev lite för bekväm och gjorde bort mig. (Råkande nämna att anledningen till att jag inte följer Dexter är att jag får tvångstankar... Oups!)
Idag har jag bara suttit inne på kontoret och läst på om kåpan och PA-03 samt PA-91.
Hade "veckoutvecklingssamtal" med Birgitta (min handledare) också, vi pratade bland annat vad jag vill med framtiden och hur jag ska lägga upp rapporten.
Hon är verkligen superengagerad, jag kan knappt tro det själv.
Jag kommer verkligen att göra mitt bästa för att hon ska bli stolt över mig och YH.
Härmed tackar jag (och min awesome Batman-mugg) för en trevlig första vecka och önskar glad påsk!
Imorgon kommer Helena upp och hänger med mig över påskhelgen.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag är så stolt över att ha en så megafantastisktduktig kompis! <3

Svar: Jag är stolt över dig också!
amiesblogg.blogg.se

2013-04-02 @ 10:30:16
URL: http://almostteatime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!