2013.03.22

Nu är sista tentan innan praktiken avklarad.
Jag tror det gick bra.
Ämnet var värdepapper.
Nu är jag ledig hela helgen och på måndag bär det av till SPV för att inleda min sju veckor långa praktikperiod.
Jag är otroligt peppad! Det känns som att jag inte har ett bekymmer i hela världen.
Ikväll ska jag och några till ur klassen träffas på Bite Line och se matchen Sverige-Irland. (Vilket lag ska jag heja på?!)
Ja, det var väl det jag ville säga - köra upp i ansiktet på er som hatar mig att mitt liv är bättre än ert. Samt informera er som inte hatar mig om att jag mår bra.
Adieu
 

Kommentarer
Postat av: amanda

Hoppas att de är snälla med dig på praktikplatsen! Annars kommer jag och förbannar dem så de ständigt kittlas under fötterna i tusen år, det är bara att säga till. <3

Svar: De är jättesnälla!
amiesblogg.blogg.se

2013-03-25 @ 14:26:23
URL: http://almostteatime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!