2013.06.14

Klarade tentan.
Har dock dåligt samvete eftersom jag knappt pluggade till den. Känner mig smutsig, liksom.
Nu är det sommarlov till måndag.
Då börjar sommarplugget.
Ångrar lite att jag valde så svåra kurser.
Skitsamma, det klarar jag.
Just nu ligger jag i sängen och har tråkigt.
Dennis sover och jag är rastlös.
Vill få ut så mycket som möjligt av mitt sommarlov.
Så nedrigt att det ska vara dåligt väder också!
Imorgon ska vi ut, vilket ska bli trevligt.
Är otroligt stressad, men jag vet inte varför.
Plugg.
Mera plugg hemma. Dock inte så mycket som jag borde pluggat.
Skolavslutningen bjöd på jordgubbar.
Avstressningsfika med Dennis.
Svensk sommar i ett nötskal.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

Härligt att du klarade det! Att du inte pluggat så mycket innan innebär ju bara att du har sugit åt dig kunskap under året som en svamp och det du läst har uppenbarligen fastnat!

2013-06-15 @ 00:20:59
URL: http://almostteatime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!