2013.06.11

Sista veckan i skolan innan det blir sommarlov.
Eller ja, jag ska ju plugga hela sommaren också, men ja, sommarlov i alla fall.
Vi har tenta på torsdag och jag är så himla omotiverad.
Har nog aldrig känt mig såhär omotiverad till att göra någonting i hela mitt liv.
Det värsta är att omotivationen smittar av sig på allting annat, har inte styrka nog att ta mig för någonting.
Har inte ens klätt på mig idag.
Glider runt i min pyjamas med rymden på.
Vill att Dennis ska komma hem så att vi kan åka och träna.
Tänker dricka Craze och köra järnet.
Lovar mig själv att jag ska kliva upp tidigt imorgon och göra allt jag inte gjorde idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!