2013.07.09

Är less.
Skolan har klantat sig och inte skickat iväg rätt ansökan och nu har alla gått på semester, så jag har ingen aning om vilken kurs jag ska läsa nu.
Om jag ens ska läsa någon kurs...
De klantar sig alltid, systemet behöver ses över.
Min psykolog gav mig avslappningsövningar att göra två gånger om dagen.
Aldrig i livet.
Det är en kvinna, vars röst låter som smält socker, som berättar hur man ska andas i tjugo minuter.
I övrigt känner jag mig väldigt ensam.
I övrigt måste jag ringa fyra frukansvärt viktiga samtal.
Jag vill inte leva i det här samhället.
Har dessutom hjärnspöken som säger att jag inte kan gå ut idag.
... Jag som ville gå på gymmet.
Istället ska jag spendera dagen i sängen tillsammans med kanelknäcke.
 
Inte nog med det så saknar jag alla på SPV hur mycket som helst. 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

Fan att de ska klanta till det! Fan ta dem!

2013-07-10 @ 17:26:10
URL: http://almostteatime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!