2013.04.28

Sitter och äter frukost.
Yoggi rabarberpaj, den är jättegod!
Ska snart åka iväg till biblioteket och hjälpa Jesper med sin rapport.
Båda vi råkade ge våra handledare löftet om att vi skulle vara klara i helgen.
Så nu ska jag se till att han får tummen ur, vilket jag antar är det vänner gör.
Jag ska fixa det allra sista på min, så som källförteckning och metod, sedan är jag färdig.
På tisdag blir det röj. Då kommer Alexandra upp och hänger här över sista april, hon fyllde 18 i torsdags, så jag ska ta med henne ut på galej.
Hörde Muffle säga att Johanna också skulle komma upp, förhoppningsvis kan vi sammanstråla.
Idag har jag förutom pluggplaner också städplaner och spaplaner.
Ska skrubba och inpacka hela skiten.
Imorgon kommer jag att vara Fröken Fräsch!
Tror att jag ska göra lite shopping inför imorgon också, kan vara bra.
Behöver nya jeans, drog en Johanna och dansade sönder mina, nämligen.
... Måste sluta dansa Gagnam Style.
Är det bara jag som tycker att hans nya låt är rätt okej ändå?

Kommentarer
Postat av: amanda

Skönt att det är bara det sista kvar :)

Svar: Det jobbiga är att rapporten klar = praktiken klar. Typ :(
amiesblogg.blogg.se

2013-04-29 @ 17:06:47
URL: http://almostteatime.blogg.se
Postat av: Kenna

Älskar den nya låten! o.O

2013-05-08 @ 16:56:18
URL: http://omblic.blogg.se
Postat av: amanda

Det är ju sorgligt! :( Synd!

2013-05-08 @ 17:40:39
URL: http://almostteatime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!