2013.04.25

Älskade, kära, jävla SPV!
Jag vill jobba här alltid.
Jag älskar varje sekund av dagen.
Jag skuttar upp på morgonen.
Har varit här sedan klockan halv åtta, jag är trött men jag jobbar vidare med mina delpensionsomräkningar.
Pensioner är ett så jävla sexigt ämne och det är det mest intressanta och roliga jag har träffat på i hela mitt liv.
Jag är kär.
Imorgon är det fredag.
Helvete.
Fem fan vill ha fredag då man jobbar här?
(Jag vet att nykärheten går över, men just nu leker livet.)
Har ansökt om sommarjobb här och jag hoppas att jag får vara här andra praktikpedioden också.
Tralalalalalalalalalalaaaaaa!
Har inte varit såhär tillfreds med livet någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!